Belajar Forex – Institusi Forex Semalaya ( IFS )

Wednesday, January 17, 2007

Signal Forex

Filed under: Signal Forex — moneycirrus @ 14:23

 

aku akan update tiap 7:00-7:10 pagi tiap2 hari utk pair G/U jerk…

Khamis 25/01/2007

GU hari nie :-

sila ke sini utk signal harian http://fxfreesignal.blogspot.com

Tips hari nie… utk short position, sila alert ngan price 1.9666 … area nie kemungkinan ade revers trend kalo x lepas….

PENTING!!!

Untuk setiap entry, pastikan price semasa adalah melebihi 10 pip dari entry buy stop atau sell stop… kalo x, signal tuh x valid… contoh buy stop kat 1.9642 , pastikan price semasa sekurang2nye 1.9632 utk pasang buy stop.. kalo price semasa berada dalam range 1.9632-1.9641 signal nie x valid.. harap membantu.

 

Peringatan :
Forex Trading memiliki risiko yang tinggi yang mungkin tidak sesuai pada semua individu... Kami tidak bertanggung jawab atas kerugian dari signal yang diberikan di blog ini… semua ini hanyalah semata-mata untuk meningkatkan dan memajukan pengetahuan masyarakat malaysia berkenaan FOREX … Just For Knowledge…

 

Signal yang aku buat kat atas tu hasil dari prediction aku sendiri, sebarang kerugian adalah tanggungjawap anda. Sekian dari aku moneycirrus.:-)

2 Comments »

  1. aku suka la tengok orang tolong orang…:) susah nak cari…mekaseh cirrus…mudah2an dimurahkan rezeki..amin 😉

    Comment by Intan Amir — Friday, January 19, 2007 @ 14:23 | Reply

  2. nak minta tip2 yang dapat membantu saya membuat keuntungan..sebab saya baru sebulan dalam dunia forex ni…tq

    Comment by zaini hanafi — Friday, April 6, 2007 @ 14:23 | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

Blog at WordPress.com.